Sunday, May 30, 2010

Things I hate

Lista asta o sa fie mai mica, zic eu, dar sa vedem. Things I don’t like or hate :

1. sa ma trezesc dis de dimineata, nu pt ca as fi lenesa, dar na ! ca si optiune .. mi se pare rezonabil dc m-as trezi la 10 :D
2. prostia de care dau unii dovada … uff .. exasperant uneori
3. sa fiu mintita … fac dezastru
4. caldura .. ma sufoca, imi sta pe inima, pe apuca dracii, nervii … fac urat la caldura
5. sa ma simt sufocata
6. sa se bage lumea in sufletul meu (mai ales cand e cineva care ma streseaza)
7. dezordinea … chiar dc uneori poate e si la mine dezordine … dar in dezordinea aia a mea, e o ordine impusa de mine
8. nu-mi place lumina artificiala … si mereu se face ca la munca sau in alte circumstante aprind astia toate luminile posibile … cred ca ar fi in stare sa-si aduca si veioze proprii de acasa ca sa si le puna in plus pe birou, e iritant … prea multa lumina fratilor … va stricati ochii !!! si ma stresati si pe mine !
9. ma enerveaza o anumita latura o naturii umane cand se misca prea incet si nu ma refer fizic .. partea aia precauta … fii domnule direct … dc ai ceva de zis, pai zi !
10. sa merg incet, in reluare
11. barbatii aia slabi care cand dau de o femeie ca mine tampita, nebuna si dura, nu stiu cum sa reactioneze si cum sa ma ia … si e iritant al naibii
12. femeile in general … si mai ales istericalele la femei .. ma inteleg doar cu o anumita categorie de femei … care-s cu capul pe umeri evident
13. ingamfarea … persoanele alea increzute si cu nasul pe sus … uff … ce le-as plesni !
14. berea .. nu pot sa o sufar … amareala aia
15. cafeaua … mirosul de cafea .. uff, il simt pana in stomac
16. laptele … n-am pus gura pe lapte de … mmm … multi, multi ani … de cand aveam 7 ani
17. foarte multe chestii pe care nu le mananc si le evit
18. cand insista unii extrem de mult
19. sa fiu contrazisa … mai ales cand sunt 100% ca am dreptate … fac ca trenul
20. nu-mi place de mine cand ma enervez in 2 sec din tampenii .. si fac urat

M-as mai gandi eu la altele dar hai sa ma opresc … pana nu ziceti ca-s nebuna rau de tot si am prea multe hachite.

4 comments:

  1. frate, multe tare de tot...eu zic sa ne adunam, sa le punem cap la cap, si sa facem si plan cum sa scapam de ele:D

    ReplyDelete
  2. deal !
    ca prim plan propun sa sucim gatul prostilor ca-s multi frate si e obositor si stresant sa tot dai de ei !!

    ReplyDelete
  3. Darling, tu ai ceva de serial killer in tine...Inca ma intriga faza cu acele cutite...Cum iti plac? Sa le colectionezi sau sa le folosesti? ;-)

    ReplyDelete
  4. Am ceva de serial killer in mine ?? :)))
    I don't know about that ...

    Dar da gasesc ceva fascinating in acele cutite, ceva atragator desi n-as putea sa explic ce si cum si dc ...
    Dar nu le colectionez, nu inca cel Putin :D , I don't have a house, remember ?? N-am spatiu ....

    Iar de folosit ... Mmm, I don't know about that, le-as folosi fara ezitare dc ar trebui sa ma apar si in bucatarie dc n-am cutitele mele fac urat ...
    Dar in rest, dc nu m-as simti amenintata, nu le-as folosi asupra altcuiva. So much for my killler instinct :D

    ReplyDelete