Sunday, May 30, 2010

Things I like

Okey … Sa purcedem .. Things I like :

1. apa, natura in general, copacii, verdeata, oceanul
2. sporturile, most of them, de la inot pana la wrestling, fotbal, box si tot ce vreti
3. adrenalina .. acel feeling cand iti simti propriul sange ca o chestie electrica care zbarnaie in vene si care ameninta sa iasa afara
4. pictura, desenul, culorile, amestecurile de culori … gasesc uneori fascinant anumite pete de culoare … totul se imbina cateodana armonios, cateodata rece, sloi
5. pianul … fascinant pt mine again
6. muzica … rockul in special .. pt versuri, starea de spirit pe care ti-o creeaza, pt energia de care te elibereaza, pt ca te intriga uneori …….
7. psihologia si filosofia … pt ca gasesc anumite parti din lumea asta neexplicate si cateodata datorita “ganditorilor” dinaintea noastra, unele intrebari capata sens si raspuns … iar pt cele care nu au raspuns … well, imi bat eu capul, nu ca as si gasi un raspuns, dar tot e ceva ca gandesc si incerc sa inteleg
8. creierul uman … fascinating in acest caz e un termen minuscul …. Imi plac acele intricacies and unexplained ways of acting or thinking … aici intra in fapt natura mea de a despica firul in 4 … si vreau sa inteleg ce si cum si dc
9. noaptea si linistea pe care o aduce cu sine … cand totul pare amortit si linsitit … imi place sa simt cand ma-nconjoara, imi transmite starea ei de liniste si-mi ofera linistea aia interioara mult ravnita
10. negrul …de care multi se tem … repet aceeasi chestie imi inspira ca si noaptea … only peace of mind
11. filmele psihologice si nu numai, dar in principiu orice film care iti pune creierul in miscare, iti da un subiect de gandit si care te face sa ramai perplex si sa stai sa te gandesti dc si cum
12. cartile la fel … psihologice … mintea in alerta … deja am zis la filme …
13. ciorile … ahh .. cred ca in alta viata am fost una
14. frigul … senzatia aia cand simti sangele ca-ti ingheata in vene, o amorteala aproape de moarte cand simturile par intarziate … dar totusi eu asociez intotdeauna senzatia aia cu faptul de a fi viu … ma simt intotdeauna vie in frig si gheata
15. zapada, ploaia … zapada pt ca again frig, amorteala, viu . tocmai ce-am scris. Ploaia … pt ca e rece da, dar si pt ca te face sa te simti insignifiant, mic, pune presiune pe tine, si nu in ultimul rand pt ca ma linisteste f tare pt ca mai tot timpul e in ac ton cu starea mea de spirit si e ceva la unison …. Care da liniste. Sau mai bine spus, dupa cum am citit undeva o descriere mai buna a starii create de ploaie : "I like the thick sheet of water - it made a wall between me and the rest of the world. It closed me in, let me be alone."
16. tequila si whiskey … pt ca-mi place arsura aia care-ti ramane pe gat … again amorteala
17. sticla … nu pot sa explic exact dc … dar e ceva acolo … probabil aceea idee de transparent, de vazut dincolo de, ceva care iti lasa spatiu si nu te ingradeste
18. cutitele …. Asta chiar nu stiu sa zic dc … nu stiu, e ceva acolo pur si simplu

Cred ca am zis destul … sa-mi mai ramana ceva si pt mine :D

No comments:

Post a Comment