Saturday, May 29, 2010

Completează după ...

De la Cami .......

Zodia: Fecioara :D
Aş vrea: o vodka momentan ... sa simt ca-mi arde gatul :))))
Păstrez: prea multe, mult prea multe .....
Mi-aş fi dorit: sa fi fost in Alaska, ingropata in zapada
Nu-mi place: sa fiu mintita si sa vad oameni prosti
Mă tem: momentan ma simt chiar bine si nu ma tem de nimic acum
Aud: o melodie la pian f faina ... si imi reapare un gand ... ar fi trebuit sa fi invatat si eu sa cand la pian ??!!!!!!!
Îmi pare rău: nu regret nimic din ce fac ... it would be just a waste of time
Îmi place: o mel de la Muse si inca nu-mi vine sa cred ca nu erau printre preferatii mei :D si apa evident my precious, inotul si tot ce inseamna sport, bikes, adrenalina, tot ce-ti pune sangele in miscare cu un ritm rapid, ametitor :D
Nu sunt: ceea ce nu vreau sa fiu
Dansez: cand simt nevoia ... which is rare
Niciodată: never hate your enemies
Par: rece, extrem de rece, sloi .... uneori chiar e cazul, alteori nu ... depinde de dispozitie si de omul de langa mine :D
Plâng: cand si cand
Nu-s întotdeauna: cordiala ... atat cat as vreau sa fiu
Nu-mi place la mine: slabiciunile ... dar devin din ce in ce mai putine ... years and years of practice :D
Sunt confuz: mai putin ... indecisa mai degraba si asta in ultimul timp mai mult nu ca regula generala
Am nevoie: a trip to Alaska .... so help me God i’ll do it !
Ar trebui: sa nu ma las influentata de atatea chestii minuscule si insignifiante ... dar na ! asta face parte din natura mea perfectionista .. eh

6 comments:

  1. 1. O sa beau azi o vodka in cinstea ta
    2. Vreau si eu in Alaska...
    3. Ma bucur ca nu te temi de nimic. Oricum nu rezolvi nimic cu frica
    4. Sa nu regreti ceea ce nu poate fi schimbat...Very wise and good for your sanity...Atata cata ai :-P
    5. Si cand iti spuneam de Muse :-D...Ce melodie iti place?
    6. Nu esti rece, doar plina de draci...Ceea ce mie imi place foarte mult. Miss U a lot!

    ReplyDelete
  2. bravooo:) leapsa merita sarbatorita;)) o tequilla, ceva?

    ReplyDelete
  3. @Vesper: 1. ms pt vodka ... apreciez ...
    2. dc e sa vii in Alaska tre sa faci un ocol prin canada mai intai ca eu plec de aici ... cu ferry probabil :D dar by all means .. esti invitata
    3. si eu ma bucur :)
    4. probabil mai putina sanity :))) dar na, sclipesc si eu din cand in cand :D
    5. i know i know ... m-a prins cu garda jos i think ... iti scriu pe mess ce si cum
    6. :)) multumesc pt compliment my dear ... miss u 2 !!

    ReplyDelete
  4. @Cami: actually am sticla de tequila neinceputa inca in fata mea :D
    merge de o bauta ;)

    ReplyDelete
  5. tine-o bine, nu se stie cand aterizez cu avionul:P

    ReplyDelete
  6. :)) by all means te astept :D

    ReplyDelete