Sunday, July 11, 2010

Villains

Cum n-am mai scris de mult revin …. Mi-a atras atentia un citat al unui actor de care sincer nu stiam dar care a jucat rolul lui Hades in Clash of the Titans … m-am trezit fascinata de actorul ala, asa ca am facut some digging sa vad ce-I de capul lui … daca e intamplator faptul ca-l joaca pe Hades, doar o chestie de bani sau o fi ceva mai profund … o atractie pt acel personaj care intruchipeaza atatea … rezultatul e ca si omul ala are o slabiciune pt the villain. Am vazut ca ia mereu roluri ciudate, oameni mutilati, oameni cu atata ura in ei, Hades – symbol pt cate si cate … fascinant .. pt mine recunosc :D

Dar si mai fascinant e faptul ca am dat de un citat de al lui dupa cum ziceam si am ramas adanc impresionata …. Nu incerc sa-l traduc … nu cred ca as putea reda esenta in intregime asa ca-l postez asa cum l-am gasit :

“The people I consider successful are so because of how they handle their responsibilities to other people, how they approach the future, people who have a full sense of the value of their life and what they want to do with it. I call people successful not because they have money or their business is doing well but because, as human beings, they have a fully developed sense of being alive and engaged in a lifetime task of collaboration with other human beings -- their mothers and fathers, their family, their friends, their loved ones, the friends who are dying, the friends who are being born. Success.. is all about being able to extend love to people... not in a big, capital letter sense but in the everyday. Little by little, task by task, gesture by gesture, word by word.”

Intentionam sa scriu altceva, de fapt mai multe pe tema asta .. dar cred ca citatul e destul de complex. Nu vreau sa-l stric …..
Adaug doar ca parca parca raman cu un regret … de ce n-oi fi dat eu la cinematografie sau la conservator ?? Actoria mi se pare ceva fascinant … mai ales atunci cand iti gasesti rolul perfect .. iar asta cu villain ul e ceva de nedescris. Tot traind in pielea altcuiva, vazandu-i temerile, slabiciunile, mutilarea psihica sau fizica .. toate astea te fac sa constientizezi lucrurile cu adevarat importante in viata si-ti deschid si ochii … orice villain are un punct slab, o slabiciune, dar in acelasi timp are si un strop de bunatate .. pe undeva ascuns sub mii si mii de rafturi … ura si rautatea nu vin decat din suferinta, din batjocura si damage produs de alti oameni. Asa ca data viitoare cand va uitati in jur si vedeti tot felul de orori, ar trebui imediat sa va puneti un semn de intrebare : cine l-a calcat pe omul ala in picioare de a ajuns in halul ala ???

No comments:

Post a Comment