Sunday, February 28, 2010

Mama

Una dintre concluziile zilei de astazi e faptul ca mama e singura persoana care te iubeste neconditionat din day 1, indiferent cate defecte ai, probleme, cate nazbatii poti sa faci. Ramane singurul om invariabil si statornic din viata fiecarui om. Mama e genul de om care ar accepta cu zambetul pe buze sa o tai bucati pentru orice copil al ei. A stat cu mine in toate paturile de spital pe unde am umblat. Mi-a acceptat si furiile mele si muzica rock. Si acum a ajuns sa poarte tricou cu Metallica chiar. A prins engleza si primele cuvinte pe care le-am invatat in engleza au fost cu ea. A invatat sa umble si pe calculator ca sa vorbeasca cu mine, sa foloseasca emoticons, sa salveze poze ca sa ma admire, mangaie monitorul de fiecare data cand vorbeste prin camera cu mine. Singurul lucru sa zicem urat pe care l-am auzit de la ea, apogeul apogeelor (in timp ce eu injur !), ea zice ceva de genul “astia-s oameni care iti vine sa-i tai si sa le dai sare”. Si atata tot. Mama e omul cu cel mai mult bun simt din lume. Deci pot sa zic si eu ca am avut noroc o data in viata pt ca m-a nascut ea si nu m-a lasat atunci balta sa mor :)

No comments:

Post a Comment